• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
prev
next

Держслужбовець може бути засновником неприбуткової громадської організації

Держслужбовець може бути засновником, членом правління та заступником голови неприбуткової громадської організації, якщо не буде отримувати прибуток за результатами діяльності ...

Українцям перестануть видавати зарплати в касах

Для цього усі підприємства і навчальні заклади повністю переведуть на банківські рахунки Зарплаты, соцпомощь, пенсии и стипендии украинцев перестанут выдавать наличными ...

Підтвердження форс-мажору можуть спростити

В Податковий кодекс можуть включити перелік форс-мажорних обставин, внаслідок яких списується безнадійний податковий борг Депутат от ВО «Батькивщина» Валентин Королюк зарегистрировал ...

Низку податків пропонується зробити місцевими, - Мінфін

Зокрема, передбачається, що плата за землю і, як складова, податок на нерухомість будуть місцевими податками «Для підтримки місцевих бюджетів і можливості ...

Мінфін має намір змінити структуру податків

Зміни до Податкового Кодексу дозволять зняти зайві податки та розподілити навантаження «Зміни до податкового законодавства не передбачають збільшення сукупного фіскального навантаження ...

З 1 вересня збільшиться мінімальна допомога по безробіттю

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю для застрахованих осіб , які до набуття статусу безробітного отримували низьку зарплату, збільшиться до 974 ...

Реєстрація підприємцем є підставою для повернення виплаченої допомоги по безробіттю

Особа, зареєстрована як приватний підприємець (незалежно від того, сплачує вона єдиний податок чи перебуває на загальній системі оподаткування), не може ...

Для підприємців змінять механізм відмови від спрощеної системи

Для підприємців, що здійснюють діяльність в зоні АТО, пропонується спростити механізм відмови від спрощеної системи оподаткування, - прийнято законопроект Верховна Рада ...

ПДВ-рахунки - це спроба влади залити пожежу бензином

У складний період країна повинна отримати гроші не від тих, кому зараз погано, а від тих, хто звик у будь-які ...

Податок за нерухомість в Криму сплачується за місцем податкової адреси власника

Власники житлової нерухомості в Криму та Севастополі, до остаточного врегулювання питання сплати місцевих податків до цих регіонів, сплачують податок на ...

08 / 2014
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

 Back to Top

•Сплата земельного податку фіз. особами за земельні ділянки, передані в оренду платникам ФСП.Відповідно до статей 125 і 126 Земельного кодексу право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цих прав. Право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону. Згідно зі ст. 14 Закону про оренду землі договір оренди землі укладається в письмовій формі і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально. Договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації (ст. 18 Закону про оренду землі). Відповідно до п. 281.3 ст. 281 ПКУ від сплати податку звільняються на період дії ФСП власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику ФСП.

Оскільки договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації, то фізичні особи не звільняються від сплати земельного податку за земельні частки (паї), передані в оренду платнику ФСП на підставі договору оренди, який не зареєстрований у державному земельному кадастрі.

•Сплата земельного податку с.г. підприємствами-платниками ФСП. У Листі від 03.10.2011 р. № 1959/7/15-2217ф «Щодо сплати земельного податку с. г. підприємствами - платниками ФСП» Державна податкова служба України надала роз’яснення проте, що с.г. підприємство - платник ФСП не буде сплачувати земельний податок за земельні ділянки під виробничою інфраструктурою, які є землями сільськогосподарського призначення і надані для виробництва товарного сільськогосподарського виробництва, а за земельні ділянки, які надані не для ведення товарного сільськогосподарського товаровиробництва, - сплачувати земельний податок потрібно на загальних підставах. При цьому підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. У листі значиться, що землями сільськогосподарського призначення визнаються не лише землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, а й для розміщення відповідної виробничої інфраструктури, для здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності. До земель сільськогосподарського призначення належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища, перелоги) та несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи, прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

•Зміни в Методиці нормативної грошової оцінки земель с.г. призначення. Відповідно до Листа ДПСУ від 16.02.2012 р. № 4790/7/15-2217ф «Про ФСП» із прийняттям Постанови КМУ № 1185 «Про внесення змін до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів», яка набрала чинності 1 січня 2012 року, залишається незмінною база оподаткування для платників ФСП, базою оподаткування для яких відповідно до статті 303 Кодексу є нормативна грошова оцінка гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), що проведена за станом на 1 липня 1995 року, для земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ) – нормативна грошова оцінка одного гектара ріллі в АРК або в області, що проведена за станом на 1 липня 1995 року.

Разом з тим, оновлення показників нормативної грошової оцінки ріллі із застосуванням коефіцієнта 1,756 згідно з Постановою № 1185 впливає на базу оподаткування земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Таким чином, зміна в Методиці не вплине на розмір орендної плати за земельні паї, орендовані в людей. Розмір орендної плати за земельні паї, орендовані в людей (а відтак і величина ПДФО), може бути змінений лише за згодою сторін. Якщо ані сам орендодавець, ані орендар не бажають переукладати договір оренди або вносити до нього зміни, змусити їх це робити не мають права ні Держкомзем, ні податкова служба.

•Розрахунок частки сільгосптоваровиробництва. Наказом Мінагрополітики від 26.12.2011 р. № 772 було затверджено новий Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва. У новій формі Розрахунку відбулося дві зміни порівняно з затвердженою Наказом Мінагрополітики №837. Перша стосується розмежування доходів від реалізації продуктів переробки продукції рослинництва, рибництва, тваринництва та птахівництва (якщо у старому розрахунку всі ці доходи відображались у рядку 1.4, то у новому їх розділено між рядками 1.4 (доходи від реалізації продуктів переробки продукції рослинництва та рибництва) та 1.5 (доходи від реалізації продуктів переробки продукції тваринництва та птахівництва). Друга є наслідком внесення змін до абз.2 п.308.4 статті 308 ПКУ, згідно з яким до доходів, що відображаються в р.1.4, відносяться доходи від реалізації продуктів переробки продукії рослинництва та рибництва, які вироблені на орендованих потужностях.

•Право на ФСП у випадку реорганізації підприємства. Листом від 28.03.2012 р. №5508/6/15-2216ф ДПСУ повідомила про особливості сплати ФСП підприємствами, які реорганізуються. Суть повідомлення полягає в наступному.

Статтею 301 ПКУ встановлено, що якщо сільськогосподарський товаровиробник утворюється шляхом злиття, приєднання, перетворення, поділу або виділення згідно з відповідними нормами Цивільного кодексу України, то норма щодо дотримання частки сільськогосподарського товаровиробництва, яка дорівнює або перевищує 75 відсотків за попередній податковий (звітний) рік, поширюється на: усіх осіб окремо, які зливаються або приєднуються; кожну окрему особу, утворену шляхом поділу або виділу; особу, утворену шляхом перетворення.

Разом з тим, згідно з пунктом 301.2 статті 301 Кодексу сільськогосподарські товаровиробники, утворені шляхом злиття або приєднання, можуть бути платниками податку в рік утворення, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік всіма товаровиробниками, які беруть участь у їх утворенні, дорівнює або перевищує 75 відсотків.

•Виправлення помилок в податковій декларації з ФСП. Корегування помилок в раніше поданій податковій декларації з ФСП може здійснюватись або поданням уточнюючої декларації, або поданням поточної декларації з уточненими даними. Оскільки декларація з ФСП подається раз на рік, на практиці краще застосовувати перший спосіб. При виправленні помилок цим способом платник ФСП повинен подати до органу ДПС: 1) уточнюючу загальну декларацію за всі земельні ділянки, які є об’єктом нарахування ФСП, – за своїм місцем знаходження; 2) уточнюючу звітну декларацію – за місцем знаходження земельних ділянок. Разом з уточнюючими деклараціями до органів ДПС подаються відомості про наявність земельних ділянок (додаток до декларації). Слід нагадати, що в рядку 9 декларації вказується штраф, який обчислюється як 3% (при поданні уточнюючої декларації) від суми заниження податкового зобов’язання. У рядку 10 декларації вказується сума пені, розрахована самостійно згідно пп. 129.1.2 ПКУ за формулою:

(сума заниження ПЗ*період пені*облікова ставка НБУ*120%): 366 к.д.

В уточнюючій декларації розрахунок частки с.г. товаровиробництва (рядки 13-15) не наводиться.

Уточнення податкових зобов’язань в податковій декларації з ФСП внаслідок зміни площ. Правові підстави подання уточнення податкових зобов’язань визначено ст. 306 ПКУ. Зокрема, відповідно до п. 306.5 цієї статті, якщо протягом податкового (звітного) періоду у платника податку змінилася площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у зв’язку з набуттям (втратою) на неї права власності або користування, такий платник зобов’язаний:

- уточнити суму податкових зобов’язань з податку на період, починаючи з дати набуття (втрати) такого права до останнього дня податкового (звітного) року;

- подати протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним періодом, органам державної податкової служби за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки декларацію з уточненою інформацією про площу земельної ділянки, а також відомості про наявність земельних ділянок та їх нормативну грошову оцінку. Платник ФСП повинен подати до органу ДПС: 1) нову загальну декларацію за всі земельні ділянки, які є об’єктом нарахування ФСП, – за своїм місцем знаходження; 2) нову звітну декларацію – за місцем знаходження нових (втрачених) земельних ділянок.

Крім того у листі Держкомзему від 20.03.2009 р. № 14-22-6/2725 зазначено, що у разі використання с.г. підприємствами земельних ділянок, правовстановлюючі документи яких проходять процедуру оформлення і ще не зареєстровані в базі даних структурних підрозділів Центру державного земельного кадастру, для розрахунку ФСП необхідно брати облікові дані про їх площі, надані відділами Держкомзему, у районах.

Коментарі  

 
0 #2 Володимир 12.02.2014, 16:14
Ні № зап.про право власності,ні реєстраційний номер об"єкта нерухомого майна не є номером реєстрації договору. Номер реєстрації - це відмітка на самому договорі.
Цитата
 
 
0 #1 Спиця Олена 12.02.2014, 15:45
Який номер реєстрації договору, потрібно писати у додатку до декларації із витягу речових прав :№ зап.про право власності,чи реєстраційний об"єкта нерухомого майна.
Цитата
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити