• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
prev
next

Договір з АПУ

Інститут обліку і фінансів підписав договір з Аудиторською палатою України щодо підготовки аудиторів до контрольного тестування.На підставі повноважень, передбачених Законом ...

Семінар «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній галузі» в ре

Інститут обліку і фінансів радо запрошує до участі в черговому виїзному семінарі в регіонах України «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові ...

Бухгалтерський конгрес в Юрмалі: вчимося на минулому, будуємо майбутнє

Вже у червні бухгалтери України вирушають у Латвію, в місто на хвилі – Юрмала, щоб прийняти участь в 11-му Українсько-балтийському ...

Семінар «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній галузі»

Інститут обліку і фінансів радо запрошує до участі в черговому виїзному семінарі «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній ...

Семінари в регіонах. "Бюджетно-податкові та трудові новації для аграріїв у 2017 році"

Запрошуємо до участі в семінарі "Бюджетно-податкові та трудові новації для аграріїв у 2017 році" в регіонах України. Графік проведення семінарів: Дніпро - ...

Звернення директора Інституту обліку і фінансів до Першого заступника голови Комітету

6 січня 2017 року В.М. Метелиця, директор Інституту обліку і фінансів, звернувся із проханням посприяти здійсненню невідкладних заходів щодо захисту ...

Семінар «Бюджетно-податкові новації для аграріїв у 2017 році»

Колектив Інституту обліку і фінансів підготував новий семінар «Бюджетно-податкові новації для аграріїв у 2017 році», запрошуємо бухгалтерів та керівників с./г. ...

Подяка колективу Інституту обліку і фінансів від Державної служби статистики

Департамент статистики сільського господарства та навколишнього середовища Держстату висловлює щиру подяку директору Інституту обліку і фінансів Володимиру Метелиці та фахівцям ...

м. Житомир 29.11.2016 р. «Оподаткування сільськогосподарських товаровиробників: персп

Запрошуємо до участі в семінарі «Оподаткування сільськогосподарських товаровиробників: перспективи 2017 року» Семінар проходитиме за адресою м. Житомир, малий бульвар 5 (центр ...

м. Чернігів 10.11.2016 р «Оподаткування сільськогосподарських товаровиробників: персп

Запрошуємо до участі в семінарі «Оподаткування сільськогосподарських товаровиробників: перспективи 2017 року» Семінар проходитиме в  Департаменті АПР Чернігівської ОДА (Проспект Миру 14, ...

Копії електронних документів

У листі від 04.01.2017 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15 Державна фіскальна служба України зробила висновок про те, що платники податків, які здійснюють ведення документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням

об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів у електронному вигляді, зобов’язані при проведенні перевірок надати посадовим особам контролюючого органу на їх вимогу копії документів, що належать до предмета перевірки.

Нарахування пені

ГУ ДФС у Вінницькій області звертає увагу на змінені із 01.01.2017 р. правила нарахування пені та її розмір.

Якщо суму грошового зобов’язання визначає контролюючий орган за результатами податкової перевірки чи у випадках, не пов’язаних із проведенням таких перевірок, то пеня (120% річних облікової ставки НБУ) нараховується, починаючи з першого робочого дня після закінчення строку, установленого для сплати  податкового зобов’язання (у т.ч. за період адміністративного та/або судового оскарження).

Якщо суму податкового зобов’язання визначає сам платник податків або податковий агент, у такому разі нарахування пені (100% річних облікової ставки Нацбанку) провадиться після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання.

Фактичні перевірки

Податківці у підкатегорії 136.05 ресурсу "ЗІР" зазначили, що фактична перевірка (за місцем фактичного провадження платником податків діяльності) здійснюється без попередження платника податків (особи) за наявності хоча б однієї з таких підстав:

- якщо за результатами перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про можливі порушення платником податків законодавства щодо здійснення платником податків розрахункових операцій, ведення касових операцій;

- у разі наявності та/або отримання інформації від держорганів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства;

- письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, ліцензування;

- разі наявності та/або отримання інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

Консультації податкових органів

Головне управління ДФС у Харківській області роз’яснює, що з 01.04.2017 р. набуває чинності нова редакція статті 52 «Податкова консультація» ПКУ (згідно з Законом України від 21.12.2016 № 1797-VIII). Зокрема, скорочено термін надання контролюючими органами безоплатної податкової консультації за зверненням платників податків з 30 до 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом. При цьому, визначено обов’язкові вимоги до оформлення звернення платників. З 1 квітня поточного року звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити: найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по-батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні; код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті); зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації; підпис платника податків; дату підписання звернення. На звернення платника податків, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надаватиметься, йому надсилатиметься відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України "Про звернення громадян".