• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
prev
next

Селозберігаюча парадигма ринку землі

5 грудня 2017 року на засіданні Асоціації фермерів та приватних землевласників України та Всеукраїнського комітету захисту рідної землі,  було заслухано і ...

Семінар «Блокування накладних, новий порядок перевірок держпраці, акциз на пальне в а

Ми радо запрошуємо до участі в черговому професійному семінарі для бухгалтерів та керівників сільськогосподарських підприємств на тему «Блокування накладних, новий ...

Вітання з днем бухгалтера

Колектив Федерації аудиторів, бухгалтерів і фінансистів АПК України та Інституту обліку і фінансів щиро вітає вас з професійним святом – ...

11-й щорічний Конгрес бухгалтерів України успішно відбувся в Юрмалі

23–27 червня 2017 року в конференц-залі готелю «SemaraH Hotel Lielupe SPA & Conferences» у м. Юрмалі (Латвія) успішно відбувся Українсько-Балтійський ...

Договір з АПУ

Інститут обліку і фінансів підписав договір з Аудиторською палатою України щодо підготовки аудиторів до контрольного тестування.На підставі повноважень, передбачених Законом ...

Семінар «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній галузі» в ре

Інститут обліку і фінансів радо запрошує до участі в черговому виїзному семінарі в регіонах України «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові ...

Бухгалтерський конгрес в Юрмалі: вчимося на минулому, будуємо майбутнє

Вже у червні бухгалтери України вирушають у Латвію, в місто на хвилі – Юрмала, щоб прийняти участь в 11-му Українсько-балтийському ...

Семінар «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній галузі»

Інститут обліку і фінансів радо запрошує до участі в черговому виїзному семінарі «Бюджетна дотація, оподаткування та трудові відносини в аграрній ...

Семінари в регіонах. "Бюджетно-податкові та трудові новації для аграріїв у 2017 році"

Запрошуємо до участі в семінарі "Бюджетно-податкові та трудові новації для аграріїв у 2017 році" в регіонах України. Графік проведення семінарів: Дніпро - ...

Звернення директора Інституту обліку і фінансів до Першого заступника голови Комітету

6 січня 2017 року В.М. Метелиця, директор Інституту обліку і фінансів, звернувся із проханням посприяти здійсненню невідкладних заходів щодо захисту ...

ДФСУ листом від 28.11.2017 р. №32659/7/99-99-15-03-02-17 надала можливість до 8 грудня подати розрахунки коригувань до ПН, в яких у період дії спецрежиму були допущені помилки при постачанні

спецрежимної продукції (в номерах ПН відсутні значення «2» і «3»). Проте, після 8 грудня подати розрахунки коригувань до ПН і поставити «2» (як і «3») не має технічної можливості.

Сільськогосподарський товаровиробник може оскаржити протиправні дії ДФС в адміністративному окружному суді або за місцем перебування (знаходження) позивача (сільськогосподарський товаровиробник) або за місцезнаходженням відповідача (ДФС України).

Позовна заява може мати такий вигляд:

До Окружного адміністративного суду ______
(адреса суду ______________)

Позивач:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Мрія»
(адреса Позивача ______________)

Відповідач:
Державна фіскальна служба України
04053, м. Київ, Львівська площа, 8
ЄДРПОУ 39292197
044 272 51 59 

Третя особа:
Державна податкова інспекція ______
(адреса ДПІ ______________)

Позовна заява
про визнання протиправною дії ДФС України щодо зменшення суми податку (ΣНакл), на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

16 листопада 2017 року Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Мрія» (далі – Господарство) встановило факт протиправного зменшення реєстраційного ліміту (ΣНакл) на суму 1 000000 грн.

Зменшення реєстраційного ліміту відбулося внаслідок неправильного розрахунку Перевищ в реєстраційній формулі за період з 01 липня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

З 2013 по 2016 рр. Господарство було суб’єктом спеціального режиму оподаткування (ст. 209 Податкового кодексу України), здійснюючи вирощування технічних культур на орендованих землях та реалізацію готової продукції (соняшник, соя).

За період 01 липня 2015 – 31 грудня 2016 рр. Господарство зареєструвало три податкові накладні за операціями реалізації спецрежимної продукції, помилково не зазначивши в їхніх номерах «2», на суму 6 000000 грн, в тому числі податкові зобов’язання з ПДВ – 1 000000 грн. У спецдеклараціях  задекларовано податкових зобов’язань з ПДВ на таку ж саму суму 1 000000 грн. Тобто, суми ПДВ в зареєстрованих податковим накладних задекларувано в повному обсязі і підстав для виникнення Перевищ, не зважаючи на відсутність «2» в номерах спецрежимних ПН, немає.

Всупереч п. 2001.3 Податкового Кодексу України з жовтня 2017 року Відповідач змінив алгоритм розрахунку реєстраційного ліміту в СЕА ПДВ, запровадивши окремі розрахунки показників Перевищ по загальним та спецрежимним господарським операціям.

Крім того, Відповідач при розрахунку ΣПеревищ в реєстраційній формулі не врахував п. 11 Порядку електронного адміністрування ПДВ, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 р. № 569, згідно якого показники  реєстраційної формули обліковуються в розрізі платників податку наростаючим підсумком: з 1 липня 2015 р. – для платників, що зареєстровані платниками податку до 1 липня 2015 р.; з дати реєстрації платником податку, зазначеної у реєстрі платників податку, – для платників, що зареєстровані платниками податку після 1 липня 2015 року.

Отже, норми Податкового кодексу України та Порядку електронного адміністрування ПДВ передбачають розрахунок ∑Перевищ в цілому по підприємству (а не окремо по загальним і спецрежимним господарським операціям) і наростаючим підсумком (а не окремо по податкових періодах). Відповідно, дія ДФС України щодо зменшення суми реєстраційного ліміту (ΣНакл) Позивача порушує чинне законодавство і є протиправною.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 1, 2, 19, 162 Кодексу адміністративного судочинства України, 

Прошу:

1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження.

2. Слухання по справі проводити виключно за обов’язкової участі Позивача або його уповноваженого Представника.

3. Визнати дію ДФС України щодо зменшення суми податку (ΣНакл), на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, протиправною.

4. Зобов’язати ДФС України здійснити дію щодо збільшення суми реєстраційного ліміту (Σ Накл) на суму незаконно збільшеної ∑Перевищ.

5. Судові витрати покласти на Відповідача. 

Додатки:

1. Копія платіжного доручення про сплату судового збору.

2. Копія наказу про призначення керівника. 

3. Копія витягу зі статуту. 

4. Копії податкових накладних/розрахунків коригувань, що були зареєстровані в ЄРПН у періоди, за які було протиправно розраховано ∑Перевищ.

5. Копії загальних і спецрежимних декларацій з ПДВ за визначені періоди.

6. Копія витягу з системи електронного адміністрування ПДВ у розрізі операцій (J/F1301903).

7. Корпія відповіді ДФС України на направлений запит щодо предмету позову.

8. Копія документів для всіх учасників процесу.

24 листопада 2017 року _____________________   І.І. Іванов (керівник)

Залишилось нагадати, що одна позовна вимога в позовній заяві до адмінсуду обійдеться в суму судового збору, що дорівнює прожитковому мінімуму для працездатних осіб (1 762 грн.). Судовий збір за позовну вимогу «судові витрати покласти на Відповідача», як правило, не утримується.